Daily Herald

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Daily Herald
Częstotliwość Dziennik
Państwo Wielka Brytania
Pierwsze wydanie 1912
Ostatnie wydanie 1964

Daily Herald – lewicowy dziennik brytyjski, wydawany w latach 1912-1964 w Londynie (do 1919 jako tygodnik Herald). Jego następcą jest bulwarowy dziennik The Sun.

Od 1922 r. był politycznie związany z brytyjską Partią Pracy, od 1929 był własnością centrali związkowej Kongresu Związków Zawodowych TUC.