Dyskusja:Konstal 114Na

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Z Wikipedia:Warsztat PANDA[edytuj kod]

Artykuł o tramwaju, który powstał tylko w dwóch egzemplarzach dla jednego miasta.Yusek (dyskusja) 22:34, 30 cze 2012 (CEST)

Za dużo grafik przez co pełno pustego miejsca.--Basshuntersw (dyskusja) 22:58, 30 cze 2012 (CEST)
Zrobiona galeria. Chociaż moim zdaniem grafik było odpowiednio dużo, a tekstu było za mało. Niestety ze źródłami kruchoYusek (dyskusja) 23:13, 30 cze 2012 (CEST)
Ciągle jest puste miejsce a galeria jest przecież na Commons.--Basshuntersw (dyskusja) 00:11, 1 lip 2012 (CEST)
Przy jakiej rozdzielczości widzisz puste miejsce? Na Commons są wszystkie zdjęcia w artykule są najważniejsze przedstawiające wnętrze i tyłYusek (dyskusja) 09:01, 1 lip 2012 (CEST)
1920x1080--Basshuntersw (dyskusja) 09:23, 1 lip 2012 (CEST)
W 1600x900 jest pusto przy zdjęciu Konstal 114Na na pętli Siedlce, wydaje mi się, że zdjęcie można usunąć bo jest podobne do tego z infoboksu. Therud (dyskusja) 09:55, 1 lip 2012 (CEST)
Bez przesady na tych macowych rozdzielczościach to każdy artykuł mający zdjęcia wygląda nie za ciekawie. Przy 1280 wygląda już całkiem dobrze natomiast przy 1024 wygląda już naprawdę dobrze.Yusek (dyskusja) 10:10, 1 lip 2012 (CEST)
Ja mam Windowsa... A te jedno zdjęcie jest naprawdę bardzo podobne do tego powyżej i nie wydaje się konieczne. Galeria zdjęcia wnętrze taka jaka jest niech zostanie. Therud (dyskusja) 10:21, 1 lip 2012 (CEST)
Ja także. Grafikę w Eksploatacji można usunąć lub dodać do galerii.--Basshuntersw (dyskusja) 10:24, 1 lip 2012 (CEST)
Macowe, znaczy większe niż standard. Co do tej grafiki mimo wszystko wolałbym by była. Jednakże może po prostu przesunę ją do galerii. Grafika przedstawia najlepiej lewą stronę tramwaju, która jest inna niż prawa.Yusek (dyskusja) 10:27, 1 lip 2012 (CEST)
Akurat wśród moich znajomych ze świecą szukać kogoś kto by korzystał z mniejszej rozdzielczości niż 1600x900. Myślę, że przesunięcie do galerii wnętrz jest dobrym pomysłem. Therud (dyskusja) 13:54, 1 lip 2012 (CEST)
Jeszcze kilka tygodni temu, protestowano kiedy strony źle wyglądały przy 1024Yusek (dyskusja) 18:00, 1 lip 2012 (CEST)
Pewnie kto inny:) Therud (dyskusja) 14:39, 2 lip 2012 (CEST)
  1. Wstęp: wydaje mi się, że opisujemy tramwaj, a nie oznaczenie, więc: Konstal 114Na – tramwaj wyprodukowany...
  2. Tło powstania: zwikizowałbym (choćby na czerwono)
  3. Produkcja: drugim miastem po?
  4. Historia: brak sekcji zakończenie produkcji lub chociaż krótkiej wzmianki na ten temat.
  5. Eksploatacja: przeniósłbym za konstrukcję:)

Therud (dyskusja) 00:27, 1 lip 2012 (CEST)

  1. Poprawione wstęp pozostał po poprzedniej wersji.
  2. Linki dodane, chociaż w sumie nie wiem czy były tak konieczne.
  3. Jest w tle łącznie z opisem jak powstawały pierwsze w Polsce tramwaje niskopodłogowe
  4. Jest w produkcji, napisane, że Gdańsk zamówił jedyne dwie sztuki natomiast w eksploatacji, dlaczego nie zamawiał dalszych i co zamówił później.
  5. Z poprzedniego zdania wynika dlaczego jest niemożliwe rozdzielenieYusek (dyskusja) 08:58, 1 lip 2012 (CEST)
  1. Wstęp: Był to tramwaj.., on chyba jeszcze istnieje, więc chyba lepszy byłoby Jest to..
  2. Mimo wszystko jakoś bardziej by mi pasowało: Dzięki tej konstrukcji Gdańsk stał się drugim miastem w Polsce (po Warszawie) posiadającymi tramwaj częściowo niskopodłogowy
  3. Może w takim razie stworzyć sekcję Zakończenie produkcji (w Historii), a na koniec dać sekcję eksploatacja? Jakoś bardziej podoba mi się jak jest sekcja historia (z punktu widzenia producenta) i sekcja eksploatacja (z punktu widzenia spółki eksploatującej)

Therud (dyskusja) 10:09, 1 lip 2012 (CEST)

  1. Poprawione
  2. Tylko, że jest to wcześniej. (Na moim ekranie zaledwie 4 linijki).
  3. Chyba, że w ten sposób do tego podchodzić. Tylko, że z prototypami jest taki problem, że w zasadzie produkcja też jest na całkowite zamówienie Gdańska. Zresztą w Gdańsku wszystkie tramwaje oprócz 105Na występują tylko w tym mieście. Nawet Swingi są tu inne niż w Warszawie i Szczecinie.Yusek (dyskusja) 10:15, 1 lip 2012 (CEST)

Dodałem źródło do infoboxu i przeredagowałem minimalnie tekst artykułu. --Jjajjo (dyskusja) 19:14, 17 sie 2012 (CEST)